Vi tilbyder som eneste på markedet 30 dages fuld returret. Få præsentation
Præsentation af FrontDesk
Cases

København har ikke længere ventetid

Tidsbestilling har fjernet køerne og borgerne kommer i gennemsnit til 2 minutter inden den tid de har booket.

3 blev til 1 i International House

FrontDesk blev introduceret i marts 2016 og havde øjeblikkelig effekt. Bemandingen i modtagelsen er skåret ned fra 3 til 1.

98% tilfredshed i Fredensborg

Borgerne sætter bl.a. pris på, at de på storskærmene kan følge med i, hvor længe de skal vente. Det skaber ro i venteområdet.

Lynhurtig installation i Varde

Da det gamle system svigtede måtte der handles hurtigt. Varde bestilte FrontDesk fredag, og tog systemet i brug mandag.

Alle bruger FrontDesk i Hvidovre

Hvidovre Kommune har mange fordele ved at anvende FrontDesk på tværs af flere centre.
Før brugte sagsbehandlere og jobkonsulenter en masse tid på at stå klar og vente på borgerne, når de havde møde på kommunen – somme tider forgæves.
Borgerne var ofte forvirrede, første gang, de skulle møde deres sagsbehandler, hvilket gav en masse forstyrrende henvendelser i skranken, imens andre borgere blev ekspederet.

Nu får sagsbehandleren besked, når borgeren er mødt frem, og borgeren får en kvittering evt. med besked, når hun har meldt sin ankomst på systemet.
Derefter tager det kun et øjeblik at finde hinanden … helt uden spildtid og forstyrrelser for hverken borger eller medarbejder.
Søren Forsmann, Afdelingsleder
Holbæk Kommune
FrontDesk giver mig et fabelagtig godt overblik over, hvor og hvornår vi er sårbare på ventetider og ressourcer.

Det er med til at dokumentere, hvilke opgaver der bliver løst hver dag – og jeg bruger der dagligt i planlægning og styringsøjemed.
Dorthe Jespersgaard, Borgerservicechef
Aalborg Kommune
FrontDesk giver mig et overblik over, hvor mange borgere der venter, og hvilke typer opgaver som skal løses som medarbejder i Borgerservice. Det betyder, at jeg altid er forberedt på, hvilken opgave borgeren kommer med, når jeg har trukket vedkommende ind til ekspedition.
Klaus Petersen, Borgerservicechef
Herlev Kommune
FrontDesk har i Greve kommune betydet større effektivitet i borgerens møde med kommune. Rådgiverne behøver ikke og vente på borgeren, de modtager en mail når borgeren ankommer.

Selve systemet er driftsikkert og der er en god hotline, som kan kontaktes 24/7. Der er er tidsbestilling for borgerne på en række områder via kommunens hjemmeside, således undgår borgeren at stå i kø, og organisationen kan trimme sin vagtplan efter behov. Statistik modulet er nemt håndterbart, og kan bruges som styringsværktøj til Peakperioder og opgaver i årshjulet.

Ændringer til FrontDesk er nemt og intuitivt at bruge for organisationen, når der eksempelvis skal tilføjes brevstemme”knap” så gøres dette hurtigt og effektivt, og ligeledes når den skal fjernes igen.
Tina Malling Kiær, Borgerservicechef
Greve Kommune

Kunder

København
Aarhus
Aalborg
Odense
Esbjerg
Vejle
Frederiksberg
Silkeborg
Herning
Horsens
Roskilde
Slagelse
Sønderborg
Holbæk
Hjørring
Næstved
Hillerød
Helsingør
Guldborgsund
Aabenraa
Skanderborg
Holstebro
Rudersdal
Haderslev
Lyngby-Taarbæk
Favrskov
Hvidovre
Varde
Høje-Taastrup
Greve
Ballerup
Skive
Frederikssund
Gentofte
Lolland
Vejen
Egedal
Ikast-Brande
Fredensborg
Furesø
Norddjurs
Brønderslev
Odsherred
Herlev
Albertslund
Stevns
Solrød
Faxe
Ishøj
Brøndby
Kerteminde