• Greve Kommune
    Obligatorisk tidsbestilling i Greve

    Siden 2012 har Greve Kommune anvendt FrontDesk til styring af deres kø- og nummersystem. Introduktionen af FrontDesk var en del af en ambitiøs digital strategi, der skulle gøre borgerservice mere effektiv og styrke servicen. Målet var at komme køerne til livs vha. bedre planlægning via FrontDesk og omskoling af medarbejderne.

    Læs case
  • Hvidovre Kommune
    Alle bruger FrontDesk i Hvidovre

    Det er et super godt system”, Centerchef i Hvidovre Kommune, Margit Halberg. I Hvidovre Kommune startede man op med FrontDesk i Borgerservice og Jobcentret, hvor man hurtigt oplevede platformens mange fordele i forbindelse med planlægning og styring af borgermodtagelsen – hensigtsmæssig afvikling, bedre kommunikation, større overblik.

    Læs case
  • Varde Kommune
    Udviklet og leveret over en weekend

    Et ustabilt nummersystem brød sammen under en spidsbelastning og Varde Kommune Borgerservice havde akut behov for en bedre og mere driftssikker platform. Fredag ringede den IT ansvarlige i Borgerservice til FrontDesk, der satte alle sejl ind for at hjælpe. I løbet af weekenden udviklede og installerede FrontDesk en fuldt flyvefærdig løsning – og man nåede endda at oplære en superbruger, så alt var klar til at tage i brug mandag morgen.

    Læs case
  • Fredensborg Kommune
    Fredensborg Kommune går gerne forrest

    I Fredensborg Kommune er man ikke bange for at gå forrest, og det gælder også Borgerservice. I Borgerservice udvikler man konstant sine ydelser, så borgerne får så meget offentlig service for pengene. FrontDesk har allerede frigjort 5 årsværk ved skrankerne, og fra 1. februar 2018 går Fredensborg Kommune over til obligatorisk tidsbestilling. Så kan man yderligere halvere timeforbruget ved skranken.

    Læs case
  • International House Copenhagen Logo
    Copenhagen International Hus: tre blev til én

    Det var helt crazy”. Sådan beskriver chef for International House Trine Marie
    Ingeberg forholdene, inden FrontDesk blev indført. International House servicerer udlændinge, der har bosat sig i København. Brugerne kommer fra hele verden, og International House servicerer hvert år ca 40.000 udenlandske besøgende hvoraf 20.000 får et cpr-nummer.

    Læs case
  • Negativ ventetid i København

    Det er ikke længe siden, at man risikerede at stå i kø helt ud på gaden, når man mødte op i Borgerservice i Nyropsgade. Denne situation ændrede sig hurtigt, da Borgerservice fik FrontDesk i slutningen af 2016. I dag er der ingen kø, og borgerne mødes af tre FrontDesk-standere.

     

     

     

     

     

    Læs case
    Udtalelser

    Vores kunder siger

    Centerchef, Hvidovre Kommune
    Margit Halberg

    Det er et super godt system”, Centerchef i Hvidovre Kommune, Margit Halberg. I Hvidovre Kommune startede man op med FrontDesk i Borgerservice og Jobcentret, hvor man hurtigt oplevede platformens mange fordele i forbindelse med planlægning og styring af borgermodtagelsen – hensigtsmæssig afvikling, bedre kommunikation, større overblik.

    Vis alle referencer
    Digitaliseringschef, Borgerservice Greve Kommune
    Claus Voglhofer

    Siden 2012 har Greve Kommune anvendt FrontDesk til styring af deres kø- og nummersystem. Introduktionen af FrontDesk var en del af en ambitiøs digital strategi, der skulle gøre borgerservice mere effektiv og styrke servicen. Målet var at komme køerne til livs vha. bedre planlægning via FrontDesk og omskoling af medarbejderne.

    Vis alle referencer
    Teamleder, Center for Borgerservice og Digitalisering
    Uffe Rask Mikkelsen

    I Fredensborg Kommune er man ikke bange for at gå forrest, og det gælder også Borgerservice. I Borgerservice udvikler man konstant sine ydelser, så borgerne får så meget offentlig service for pengene. FrontDesk har allerede frigjort 5 årsværk ved skrankerne, og fra 1. februar 2018 går Fredensborg Kommune over til obligatorisk tidsbestilling. Så kan man yderligere halvere timeforbruget ved skranken.

    Vis alle referencer
    Chef, International House
    Trine Marie Ingeberg

    Det var helt crazy”. Sådan beskriver chef for International House Trine Marie
    Ingeberg forholdene, inden FrontDesk blev indført. International House servicerer udlændinge, der har bosat sig i København. Brugerne kommer fra hele verden, og International House servicerer hvert år ca 40.000 udenlandske besøgende hvoraf 20.000 får et cpr-nummer.

    Vis alle referencer
    Softwarestyring

    Vi leverer tjenester til den offentlige sektor

    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum.

    Book en demo

    Vores kunder

    International House Copenhagen Logo
    Frederiksberg kommune
    Hvidovre Kommune
    Varde Kommune
    København kommune
    Esbjerg kommune
    Aarhus kommune
    Aalborg kommune
    Odense kommune
    Vejle kommune
    Frederiksberg kommune
    Silkeborg kommune
    Herning kommune
    Horsens kommune
    Roskilde kommune
    Slagelse kommune